Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Expozitia de pescuit F&H, 3-5 martie 2017, Romexpo!

joi, 8 decembrie 2016   |   6060   afişări   

Pentru prima dată în România s-a încercat schimbarea macazului unui astfel de eveniment, de la talcioc la expoziție. Și au venit peste 13.000 de vizitatori în trei zile. Toate recordurile naționale au fost bătute de la prima ediție din 2016.  F&H Expo  3-5 martie 2017 va avea loc în cadrul ROMEXPO pe o suprafață mult mai mare ca anul trecut, în care se vor regăsi scenă de prezentări, restaurante, simulatoare de pescuit și vânătoare, piscină pentru demonstrații de spinning, locuri de joacă pentru copii, spații destinate partenerilor pentru B2B și multe alte premiere în domeniul expozițiilor de pescuit din România.  

 

Despre editia F&H Expo din 3-5 martie 2017 ne spune mai multe Cristi Albu, manager  de proiect.

“Ne bucura faptul ca iata, inainte cu 3 luni de eveniment, am reusit sa avem alaturi de noi si mai multi expozanti, fata de editia de anul acesta. Noutatea cea mare este ca am extins suprafata cu peste 2500 de metri patrati, astfel ca evenimentul se va desfasura in pavilioanele C4-C5 si C6. Si de data aceasta cei mai importanti jucatori de pe piata de profil din Romania ne vor fi alaturi in incercarea de a oferi vizitatorilor o expozitie si mai interesanta fata de cea din februarie. Vom avea multe nume noi prezente din piata de profil, dar, fara a-i nominaliza pe toti, as vrea totusi sa anunt prezenta in premiera a Fox International (Anglia) cu un stand foarte mare, de peste 300mp, Baracuda Romania, ETTA Fishing, Pescamania, Hiros Yacht (Ungaria).”

 

Hai sa revedem ce a fost anul trecut la prima editie a F&H Expo, prin articolul scris de Andrei Vladeanu in revista Pescuitul Pentru Toti!

 

La început a fost biletu’ 

În perioada 12-14 februarie 2016, la Romexpo s-a desfășurat Fishing & Hunting EXPO, o expoziție de pescuit și vânătoare care și-a propus altceva decât ceea ce i se servise publicului din România în ultimii ani. Colectivul Fishing & Hunting a pregătit un concept nou, pe care și-a propus să-l implementeze în piața autohtonă, iar pentru acest lucru s-a muncit din greu. Dar până să ajung la rețeta evenimentului și la pregătiri trebuie să vorbesc despre prima mare problemă ivită prin luna decembrie a anului trecut: biletul de intrare urma să coste 30 de lei. „Organizatorii s-au gândit să pună prețul biletului 30 de lei. Da, ați auzit bine, 30 de lei. Adică de trei ori mai mult decât au fost biletele anul trecut sau acum doi ani. Ca să fim cinstiți, este destul de ciudat să ceri în plus 20 de lei pentru o amărâtă de șapcă și o undiță pe care o cumperi de la chinezi pe câțiva lei”, spunea confratele Teodor Hossu-Longin pe video-blogul său în avanpremiera expoziției. Mai mult, ne-am lovit și de o revoltă a expozanților care au amenințat cu boicotul dacă prețul de intrare nu va scădea. „Să fie 5 lei biletul!”, au cerut anumite voci. Greșeala pe care – intenționat sau nu – o făcea prietenul meu Teo era următoarea: prețul nu era triplu față de anii precedenți din simplul motiv că noi, Fishing & Hunting, eram la prima ediție a expoziției, iar manifestările similare din trecut nu aveau nicio legătură cu noi. Întrebat (sau chiar certat) fiind la rândul meu în legătură cu această treabă, am răspuns răspicat: noi invităm pescarii și vânătorii la un show pe care l-am pregătit și pentru care cerem 30 de lei. Oferim cadou o șapcă, o undiță, fructe de la Abbara și o bere de la Neumarkt. „E ca la un concert, vrei să ne vezi cântând, plătești biletul. Nu e corect să-mi spui că a cântat altcineva anul trecut pe 10 lei”, mi-a plăcut să spun.

 

Victor Hodorog (director F & H): „Am avut peste 2.100 de metri pătrați de standuri, din cei 5.200 ai expoziției!”

Live on stage

Ce am adus nou și prin ce am încercat să transformăm talciocul în expoziție? În primul rând ne-am gândit să oferim vizitatorilor și altceva decât de-acum celebrele oferte 2+1, adică la două produse cumpărate se primește al treilea gratuit. Și uite-așa am construit o scenă mare și frumoasă, cu sunet de mare calitate asigurat de Cox, pe care s-au perindat în cele trei zile ale evenimentului: Eugen Bîltac, Marian Nițu, Radu Dăscălescu, Dome Gabor, Ronny De Groote, Gabi Tomulescu, Zsolt Benzar, Vlad Pavlovici, Ciprian Dudilă, Cristina Munteanu, Ciprian Ene, Andrei Ghioghiu, Dan Păvăloiu, Piotr Piskorski și – cu voia voastră – subsemnatul. Fiecare a pregătit câte o prezentare (sau mai multe) cu suportul foto sau video aferent. Au existat și parade de modă, cu haine pescărești desigur, prezentări de arme sau câini de vânătoare. S-au prezentat nadă, scule și accesorii, s-au organizat concursuri, s-au pus întrebări și s-au dat premii. Toate activitățile de la scena principală s-au filmat cu trei camere, iar imaginile au fost difuzate pe două ecrane mari (pentru detalii) și on line în direct, pe site-ul expoziției. Acum, aceste filmări, regizate în timp real, se află pe YouTube. În centrul expoziției a fost montată cea mai mare piscină care a existat vreodată în România, iar acolo au făcut demonstrații: Lucian Constantin, Dan Ghiorghiu, Vlad Tocae, Rareș Boeriu, Ștefan Stoica, Andrei Zabet, Eugen German, Bogdan Doncea (Cox), Piotr Piskorski și Mălin Mușatescu. De asemenea, interesantele prezentări de echipamente și năluci au fost filmate non-stop cu două camere.

 

Dan Păvăloiu (Natură și aventură): „Este prima expoziție din România de pescuit și vânătoare pe care o văd să arate într-adevăr bine. La Cluj am văzut expoziții care aveau mai multe utilaje de exploatare a lemnului decât bețe de pescuit. Din păcate, eu am venit aici să vorbesc despre subiecte triste, în primul rând despre apariția minihidrocentralelor, râia apelor de munte de la noi. Apoi am să atac subiectul dispariției lostriței din apele de munte din România. Poate că împreună putem să facem ceva.”

„Ce e bine e bine”

Editura Litera a amenajat un frumos loc de joacă pentru copii în interiorul expoziției, iar acolo cei mici au găsit, pe lângă jucării, animatori sau baloane, și cărți pentru toate vârstele. Antrenorul de karate i-a întreținut pe copii și a organizat pentru ei tot felul de jocuri. Cei mari au fost poftiți la etaj într-o cafenea, unde s-a putut sta la taclale, dar și la o „cherhana” de mare succes amenajată ad-hoc la intrarea în expoziție. S-a gătit la șapte ceaune simultan, iar pe arhaicele acorduri ale grupului de lipovence de la Jurilovca, Antonio Pasarelli sau Cătălin Scărlatescu și-au etalat cunoștințele în domeniu. Simulatoarele de pescuit și vânătoare au făcut deliciul publicului vizitator. A fost tipărită broșura expoziției, în care vizitatorii au găsit cupoane de reducere în valoare totală de peste 500 de lei. Vineri seara, la finalul primei zile a expoziției a fost organizată petrecerea expozanților, o altă premieră absolută, la care s-au acordat premii de excelență. Și s-a cântat muzică live. „După 22 de ani de activitate în acest domeniu, iată că cineva a reușit să ne strângă pe toți într-o seară frumoasă”, a spus Irina Duțescu, reprezentanta Mim Team. Și pentru că a venit vorba despre dna Duțescu, vă pot face confidența că o zi mai târziu m-a pupat și m-a felicitat pentru reușita expoziției. În zece ani de târguri, familia Duțescu nu a fost niciodată mulțumită, iar acum s-a întâmplat minunea. Lucru mare. „Ce e bine e bine”, mi-a spus.


Ricardo Barsanti (Beretta): „Noi am venit cu arme, a fost greu, dar ne bucurăm că ne-a ieșit. Este un punct de plecare și ne dorim ca anul viitor să putem dezvolta în continuare. “

Bulucul

Și a venit ziua H, deschiderea. Vine lumea, nu vine?!?, era întrebarea momentului. Campania de promovare fusese amplă, bine gândită și desfășurată pe multe canale, pe care nu mai are rost să le pomenesc. Totuși în mintea tuturor stăruia problema celor 30 de lei care trebuiau plătiți la intrare și care puteau constitui o problemă pentru vizitatori. Așa cum am spus mai sus, noi ne pregătiserăm pentru show și așteptam publicul să ne vadă pe 30 de lei. „Stați liniștiți, așa dăm valoare evenimentului”, a spus Radu Morar, proprietarul Fishing & Hunting. Și a avut dreptate. Deschiderea fusese anunțată la ora 10, însă de la 8 lumea a început să se adune. La nouă și jumătate nu am avut încotro și am deschis porțile care riscau să fie rupte, deoarece peste 1.000 de oameni împingeau nerăbdători coada imensă. A urmat o întreagă nebunie, cu bilete, tichete pentru cadouri, broșuri cu reduceri, tichete de tombolă, undițe, șepci sau fructe. Nu se gândise nimeni la o așa buluceală. În trei zile au vizitat expoziția peste 13.000 de oameni, record absolut în România. Din păcate, șapcă și undiță nu au prins decât primii 8.000.

 





Comentarii


Momentan nu există comentarii.


cristialbu.ro