Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Interviu Michael Tsai - creatorul nalucilor Strike Pro!

luni, 24 noiembrie 2014   |   6203   afişări   

 
Buster Jerk, Baby Pro, Astro Vibe, Flap Jack, Supersonic, Archback sunt doar câteva voblere Strike Pro cu care am prins o grămadă de pești în ultimii ani. Made in Taiwan, calitate apropiată de cele japoneze și preț mai mult decât decent. Cum a ajuns Strike Pro, un brand relativ tânăr, să acapareze o parte din piața nălucilor de pescuit din Europa? În primăvara acestui an împreună cu Bogdan Doncea ne-am hotărât să mergem în vizită la fabrica Strike Pro din Taiwan. I-am luat un interviu designerului Michael Tsai, creatorul nălucilor Strike Pro, interviu pe care îl veți putea vedea și în variantă video, în curând.  
 
 
 
Care consideraţi că este cea mai mare provocare, în zilele noastre, pentru o companie cu profilul Strike Pro?

Încă de când am înfiinţat fabrica, în 1973, principala activitate a fost producerea de năluci. La început, produceam OEM pentru marile companii din Japonia şi SUA, lucru care ne-a oferit posibilitatea să câştigăm experienţă şi să învăţăm tehnica producerii de năluci. Strike Pro este un brand care a luat naştere în anul 2000. Trecerea de la OEM la branding a fost foarte dificilă, însă, după mulţi ani de cercetare şi dezvoltare, brandul a prins foarte bine printre pescari. În anul 2005 la EFFTEX în Varşovia, Polonia, am câştigat primul premiu internaţional, “The visitor Choice” Award. Acest fapt îi oferă designerului, Mr. Michael Tsai, oportunitatea de a continua să dezvolte noi modele de năluci. După ce am primit premiul Best Hard Lure în anul 2012, la EFTTEX Amsterdam, provocarea a fost nu doar să îmbunătăţim calitatea produsului, ci şi să dezvoltăm noi produse inovative, an de an. Pescarii tot timpul aşteaptă să vadă ce va lansa nou pe piaţă Strike Pro.

 

Am observat că multe năluci sunt dedicate pieţei europene. Este o strategie de marketing pentru a cuceri alţi mari producători de năluci? 

Seria Buster Jerk a fost întotdeauna cea mai vândută serie printre nălucile Strike Pro şi produsul s-a dovedit a fi cel mai bun prinzător de ştiuci din toată Europa. Fiecare pescar de ştiuci ar trebui să aibă acest produs în cutia cu năluci. Am văzut imagini cu Buster Jerk Jr. capturând șalău, bass şi păstrăv chiar şi tiger fish, rooster fish, amberjack. În total am vândut peste un milion de produse din seria Buster Jerk. Datorită succesului înregistrat de seria Buster Jerk, şi celelalte năluci Strike Pro se bucură de notorietate în toată Europa.

 

Buster Jerk a fost creat cu ajutorul unor pescari profesionişti din Suedia. Aveţi şi colaborări asemănătoare cu pescari din alte ţări? 

Colaborăm cu pescari profesionişti din foarte multe ţări, printre care şi Africa de Sud, Malaysia, Japonia etc. Cu ajutorul acestor colaborări putem fi mult mai receptivi la cerinţele pieţei şi la necesităţile pescarilor din toată lumea, reuşind să creăm astfel un produs calitativ.

 

Puteţi dezvălui pentru cititorii noştri ce alte noi produse veţi lansa în 2015? 

Strike Pro este faimos pentru complexitatea lui ca produs (hard lure making), iar acum dezvoltăm Strike Pro Softbait. După premiul primit în 2011 la EFTTEX (Best Lure award), încercăm să lansăm noi năluci soft.

 

În România, cea mai populară nălucă este Flap Jack. Există în producţie şi alte modele asemănătoare? 

Suntem foarte încântaţi să aflăm că Flap Jack este foarte apreciat în România şi desigur vom continua să creăm noi modele de năluci senzaţionale. Urmăriţi în continuare noutăţile Strike Pro şi sigur veţi fi mulțumiți de produsele care vor fi lansate.

 

Încă de acum 10 ani aveţi un parteneriat cu Arrow International. Unde se află România în topul vânzărilor de năluci? 

Colaborarea dintre Strike Pro şi Arrow International s-a dovedit a fi un real succes, iar compania noastră este foarte încântată de această colaborare. Luând în considerare numărul pescarilor de spinning din România, Arrow International face o treabă foarte bună cu promovarea şi cu vânzarea produselor Strike Pro.

 

În momentul în care aţi înfiinţat fabrica, vă aşteptaţi ca dezvoltarea acesteia să fie atât de rapidă?

Când Strike Pro a fost înfiinţată, a urmat o perioadă de tranziţie foarte dificilă. Având resurse limitate, a fost extrem de greu să concurăm cu marii producători de năluci. Datorită designerilor noştri şi agenţilor de vânzări – și le mulțumim pentru munca asiduă depusă –, brandul nostru a crescut în notorietate foarte repede. A fost încurajator pentru noi să câştigăm Best Hard Lure Award şi din acel moment am prins forța să continuăm să dezvoltăm şi să îmbunătăţim produsele şi serviciile noastre.

 

Care sunt cele mai semnificative realizări ale companiei şi ce oferă Strike Pro diferit faţă de ceilalţi producători?

Toate nălucile sunt produse 100% în Taiwan. Designerul principal este Michael Tsai, fondatorul Strike Pro, care se ocupă personal de realizarea fiecărui detaliu al nălucilor. Aceste detalii pot fi făcute doar manual, deoarece proiecţiile 3D nu pot realiza astfel de detalii. Fiecare nălucă este realizată minuţios şi testată înainte de a fi prezentată clienţilor.

  

Cum reuşiţi să păstraţi o calitate foarte bună a produselor şi să le vindeţi la preţuri foarte mici? 

Aşa cum am răspuns anterior, fiecare nălucă este produsă 100% în Taiwan. Folosim materiale plastice şi cârlige de la cele mai faimoase branduri din lume, iar oamenii care lucrează în fabrică au un merit deosebit pentru că transformă într-un timp de producţie foarte scurt aceste materiale într-un produs finit calitativ. Datorită timpului de producţie scurt, Strike Pro produce mai multe de trei milioane de năluci pe an. Cheia menţinerii preţurilor mici a unor produse calitative este cantitatea mare produsă într-un timp foarte scurt.

 
Proudly made in Taiwan

Este un slogan care caracterizează majoritatea produselor manufacturate în Taiwan sub brand-uri proprii.

 

Sculptură

Toate voblerele Strike Pro sunt sculptate inițial de Michael Tsai în lemn de esență tare, după care acestea iau calea matrițelor. O mare parte din lucrările sale de sculptură sunt expuse în showroom-ul firmei din Changhua, Taiwan.

 

Vopsit manual
 
Pe lângă design-ul propriu al fiecărui vobler se remarcă felul în care sunt vopsite. Materialele folosite sunt 100% japoneze (lacuri, grund, vopsea), iar fiecare vobler în parte este vopsit manual. 
   
Andy Arif 
  


La 2 persoane le place asta.


Comentarii


Momentan nu există comentarii.


cristialbu.ro